Weekend mitt i veckan

Imorgon bär det av till Tyresö med några tjejkompisar. Det ska bli riktigt roligt och så är det faktiskt helt otroligt att vi alla (vi är sex stycken) var lediga samma dag! Vanligtvis måste man förboka en tjejmiddag/ett biobesök cirka tre veckor innan om man vill att alla ska följa med.
Vad kommer det bli för mat? Jo, imorgon kväll blir det grillat för hela slanten. Alla tar med sig det de vill grilla och så bjuder värdinnan på tillbehör; färskpotatis, sallad och såser. Själv så ska jag ta med mig entrecote som faktiskt redan nu ligger i en påse med marinad. Kan ni tänka er hur god den kommer att smaka imorgon, efter 27 timmars marinad? Mmmumma!
Uppdateringen kommer alltså vara lite gles imorgon, men räkna med en full resumé när vi kommer tillbaka på onsdag.


Denna bild tog jag när det var sommarväder - i Mars.
Just nu haglar det.
Är inte Moder Jord bra lustig ibland?

//Anna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0