Stadens bästa lunch-sushi?

Direkt efter att vi kommit hem från Tyresö hade jag en läkartid att passa. Min mor skulle till samma läkare en kvart innan, så vi gick och åt lunch tillsammans på fältöversten. Mor hade spanat in ett sushiställe som vi satte oss ner och åt på, vad det heter minns jag ej..
Jag måste säga att jag aldrig har ätit sådan god sushi i ett köpcentrum förr! Och då har jag ändå varit i Japan...
Jag tog tio bitar; 5 lax och 5 räka, vilket kostade 116 kronor. Hade man valt att äta åtta bitar hade det kostat 96 kronor.
Hur som helst, om ni är i Stockholm och vill äta sushi mitt på ljusa dagen så är det verkligen värt att gå till fältöversten istället för exempelvis Kungshallen!


Så fräsh och fet lax!

// Anna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0