Mat för en löpare

Eftersom jag är för deprimerad just nu för att fortsätta titta på fotbollsmatchen så tänkte jag ägna lite hjärntid åt ett av mina tre favoritämnen - nämligen mat.
Jag har varit skadad i min fot och har därför inte varit ute och sprungit på nio månader, förrens i söndags. Jag blev överlycklig när jag insåg att jag klarade av att springa två kilometer! Tiden behöver vi inte prata om, huvudsaken var att jag kom runt. :)
Så, idag var jag ute på min andra springrutt på nio månader, även denna var två kilometer lång.
När jag kom hem var jag, som vanligt, hungrig. Med tanke på att jag var ensam hemma och därmed fick välja mat helt själv blev det kycklingsallad.


En väldans stor portion kycklingsallad!
Gjord på isbergssallad, gurka, avokado, kyckling samt krutonger.
Mumma :)

// Anna <3

Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

sv* Jag vet inte. Men den var rätt stor. Men på en timme tror jag att jag skulle klarat av den:D

2008-06-18 @ 22:25:15
URL: http://kimza.se
Postat av: sofie

Jag har en jobbarkompis som pulverdieten funkar alldeles utmärkt för - tror det är jätteolika från person till person vad som passar =) Men som jag skriver så ska jag även äta mat =) Pulvret är nog lite mer en psykisk sak för mig då min relation till mat är rätt knasig. Jag har inte en massa mat hemma då som jag kan vräka i mig och sen så får jag i mig något 5 gånger om dagen tack vare pulvret och jag tänker inte alls lika mycket på mat nu som jag gjorde förr. Men jag har som mål att gå över till vanlig nyttig mat och få kontroll över mig själv när det gäller maten..



Får ta lite i taget bara =)



2008-06-18 @ 22:26:20
URL: http://teresiasophiie.blogg.se/motion/
Postat av: Matte

Ja dom är riktigt goda, även de som kallas Japanska äppel-päron. Är helt vita och är riktig krispiga! =)



Bra blogg, kommer återkomma till denna ofta! :D

2008-06-18 @ 22:40:12
URL: http://malmkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0