Kvällspyssel

Jag har lite problem med mina fötter och kan därför inte bära alla slags skor, utan jag måste ha skor som mina stora silikoninlägg får plats i. Inte så kul att shoppa skor helt enkelt. Men i alla fall... för någon månad sedan köpte jag ett par vanliga tygskor från Esprit.


Marinablå med plats för mina sulor

Jag tyckte dock att de såg lite tråkiga och trötta ut och tänke att "en liten broch kanske kan piffa upp dem". Så, idag när jag och Pernilla var i staden letade jag efter en broch, men kom hem utan en. Vad jag däremot köpte var några fina berlocker från Pärlshoppen som jag nu på kvällen har pysslat lite med.
Här är resultatet:

  

Ett kul och enkelt sätt att få unika skor som -garanterat- ingen annan har.

//Anna <3

Kommentarer
Postat av: Julia

Fin blogg :)

2008-06-16 @ 23:31:55
URL: http://nittiotre.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0