En resa som heter duga!

Sitter just nu och avnjuter Twinings goda gröna te med citronsmak och ser på Leila Bakar.
Kan det bli bättre?
Jo, det kan det och det kommer det! :)
Imorgon åker jag med familjen + farmor och farfar iväg på en långresa.
Första stoppet är Tokyo. Sedan åker vi till Los Angeles för att sen avsluta resan med några dagar i San Fransisco.
Det ska bli så himla kul!
Att resa är ett av min familjs största nöje -och jag klagar inte!
Som ni kanske förstår så kommer jag inte ha chansen att uppdatera här på bloggen på cirka två veckor. Lite tråkigt, men oj vad mycket jag kommer att berätta när jag kommer tillbaka!

Bilden är från en New York -resa jag gjorde för två år sedan. Den är suddig, men ser ni storleken på köttbiten! Lika stor som min hand!

Ja, maten är det jag uppskattar mest när jag och min underbara familj är ute och reser :)
Ha det superbra och njut av den svenska sommarmaten!
// Anna <3

Kommentarer
Postat av: Malin

åh hoppas du får en underbar resa!!!!!!!

resa är verkligen helt underbart och förgyller vardagen långt före och långt efter man kommit hem!

kram

2008-06-26 @ 12:36:03
URL: http://barnlycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0