En äkta sommarfrukost!

Idag när jag vaknade upp så möttes jag av solsken i mitt rum, helt underbart! Så, det bästa att fira detta med, var självklart att fixa en äkta sommarfrukost. :D
Jag behöll den klassiska leverpastejsmackan, men la till lite extra sommriga tillbehör, som en egen juiceblandning. I stället för att bara dricka apelsinjuce, så körde jag ett glas med hälften apelsin- och hälften grapefruktjuice. I filen (jag kör Onaka) la jag i några jordgubbar från gårdagens lunch (pannkakor med jordgubbar och grädde, somrigt de me ;P) och ringlade på lite flytbar honung. Jag hällde även på lite hemmagjord müsli som består av fiberhavregryn, vete- och havrekli, solrosfrön och linfrön.
Som avslutning la jag två stora bigarråer på min lilla tallrik, pricken över i!














Prova gärna denna frukost du me! Du kan självklart byta ut och lägga till saker som du själv vill! Ha en härlig dag, och jag hoppas att du kanske har fått några goda frukostidéer för morgonadagen ;)
// Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0