Efterlängtat begär

Efter middagen vart jag väldans sötsugen men vi hade, som vanligt, inget godis, inga kakor och ingen muffin hemma. Så det fanns bara en sak att göra; Promenera till ICA för att införskaffa diverse sötasaker.
När jag stod vid godisavdelningen kom jag på att det var en si sådär tre år sedan jag köpte godis till mig själv. Som tur var hade jag min lillasyster med mig som kunde hjälpa mig i konserverings och tillsattsämne-djungeln.


Det blev en belvita och en Twix. Belvitan köpte jag endast för att min lillasyster rekomenderade den, vilket jag inte skulle ha gjort. Den var inte god. Smakade... för lite choklad? Hur som helst, så har jag som tur är en fin liten 29 gram á 149 kcal Twix som ligger och väntar på att bli uppäten av just mig.

PS. Såg precis att det stod "Innehåller inga konstgjorda färgämnen, smakämnen eller konserveringsmedel" på Twixen. Innehållsförteckningen ser inte alls så läskig ut som godis brukar göra. Woho! DS.

// Anna <3

Kommentarer
Postat av: Matte

iof, har jag en marabou i kylen.. Men fruktsallad blir bättre

2008-06-24 @ 20:47:10
URL: http://malmkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0