Why, oh why?

Varför, Varför??
Varför ska min granne ha arbetande polacker som håller på att lägga sten 15 meter utanför mitt fönster?
För fyra veckor sedan vaknade jag upp till fågelkvitter vilket var mysigt.
Men nu... Tänk dig att vakna klockan 8:00 varje morgon från ljudet av en grävskopa. Inte mysigt.
Och saken är den att de alltid slutar gräva tio minuter senare. Så, från 8:00 - 8:10 är det en väldans liv, men sedan är de tysta som möss.

Jaja, nu kom jag i alla fall upp så att jag hinner ta en lång promenad innan vi beger oss till landet.
Ikväll ska jag laga en riktig, riktig fin sommarmiddag!
Det ska bli kul :D


Mina söta tjockisar är kvar på landet.
Ska bli mysigt att få träffa dem :)

//Anna <3

Kommentarer
Postat av: sara

så söta kaniner :D



vi stod knappt i kön till maiden alls, utan kom lite senare (skippade förbanden), men guuud så mycket folk de var inne o utanför!

2008-07-18 @ 14:58:52
URL: http://littlenova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0