Livet på landet

Nu är jag (Pernilla) hemma igen efter att ha spenderat nästan två veckor på vårt lilla sommarställe. Det har varit jättemysigt att bo i den röda stugan och kunna njuta av den varma solen för att sen bara springa ner till bryggan och ta ett dopp i det 22 grader (!!!) varma vattnet :D Såå härligt.

Och inte nog med det, min frukost bestod faktiskt nästan varje morgon utav nyplockade röda små smultron som jag hällde i min morgonfil (Onaka). Sommarkänsla på hög nivå ;)



  


                                                                                                                                                                                                                                                                        // Pernilla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0