Ett samtal som heter duga

Å, jag har precis pratat med Pernilla :D.
Jag har försökt ringa henne i ungefär två veckor nu utan att få någon som helst kontakt, men nu -äntligen- så ringde hon!
Hon är ute och seglar med sin familj och befinner sig just nu på Åland.

Det är lustigt hur en människa kan få en annan att känna sig så bra. Så fin.ny.
Riktig vänskap växer inte på träd. Jag tror att den är skörare än vad man kan tro.
Så det bästa man kan göra är att ta till vara på den!

Min fina i skärgården

För övrigt så vankas det storbak ikväll!
Jag hade tänkt testa lite olika coockies recept som jag gått och funderat på.

//Anna <3

Kommentarer
Postat av: amandasundgren

vänner är bland de finaste man har och måste vara rädd om :)



åh. vad gott med cookies. ät åt mig också. ha det fint, kramkalas

2008-07-17 @ 19:22:24
URL: http://www.amandasundgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0