Efter en tuff natt

Nattens uteblivna sömn har redan gjort sig påmind i formen av en litet säckig Anna.
Jag vaknade 30 minuter innan jag hade satt klockan och gick då upp.
Som tur var så väntade en mycket god frukost på mig!


Durumbröd inköpt på Rosendals Trädgård med löskokt ägg som pålägg.
Till detta underbart (!) goda bröd åt jag en liten fruktsalla, drack en kopp grönt te samt ett glas vatten och ett glas juice.
Nu är jag skönt mätt och sitter och väntar på att bli i spring-form.

Jag har tänkt fram och tillbaka och kommit på de två anledningarna till varför jag inte kunde sova;
1. Jag var hungrig
2. Det sissta jag gjorde innan jag gick och lade mig var att läsa Rosendals kokbok. Ingen bra idé eftersom jag då låg och utformade egna recept och tänkte på vilka befintliga jag ska laga!

//Anna <3

Kommentarer
Postat av: Nina

Varför blomman heter fingerborgsblomma... vet inte... kanske för att den påminner om en fingerborg. Annars vet jag inte.

2008-07-17 @ 09:16:36
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0