East, bad gone better?

Ikväll passade jag och min syster på. Vi tog chansen eftersom det bara skulle vara vi hemma på kvällen. Vi gick ut och åt på east.
Jag tvekade dock först lite om vi verkligen skulle gå dit med tanke på de senaste besöken... Ja, jag tycker att de verkligen har blivit sämre! Kall mat, försenad mat och dålig service. Det är inte kul när en utav ens favorit restauranger blir sämre.
Hur som helst, väl där så blir vi bemött av en minst sagt förvirrad servitris som ska ta vår beställning. Efter lite om och men förklarar hon att detta var hennes första dag på jobbet. Mhm, det var väl det jag tänkte.

Helhetsintrycket var iaf gott, mycket gott :). Maten vi fick var varken kall eller försenad och servicen var bra.
Hoppas bara att det håller i sig!

//Anna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0