Det var bättre förr

Hem ljuva hem.
Nu är jag åter hemma i min trygga förort utanför Stockholm.

När vi var på landet besökte vi ett café, Café Bönan, vilket vi nästan alltid brukar göra. På vägen dit åker man igenom ett sådant pittoreskt samhälle att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Så fint. Det finns till och med en gata som hette "Gammel Anna Gatan" :-). Om jag inte har något annat för mig när jag blir gammal ska jag defintetivt bosätta mig där.

Nåväl, cafébesöket var litet utav en besvikelse. Visst, läget, precis vid hamnen är underbart, men det räcker inte för att kompensera det inte så goda fikat. Jag tog blåbärspaj med vaniljsås vilken var kall och helt medioker. Lite synd. Men, nästa gång jag är där ska jag pröva något annat, kanske en kärleksmums?


Insidan av det lilla fiket.

//Anna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0